להיות אוכל, ביגי אופנה ועוד …

September 29, 2022 0 Comments

להיות אוכל, ביגי אופנה ועוד …
06/11/2018, הועלה על ידי Alanic Global
“ג’ואי לא חולק אוכל!” ג’ואי טריביאני, אף על פי שדמות בדיונית, הגדיר באופן משמעותי את חשיבות המזון אלינו במשך למעלה מעשר שנים בסיטקום הפופולרי “חברים”. הוא גרם לנו להבין, לפעמים בצורה עדינה ולפעמים באופן בוטה שפיצה, כריכים ולזגנים יכולים לגרום לנו להיות מאושרים. הוא התיישר באהבתו לאננס עם תשוקה בקושי נתפסת.

למרות הכרח, אוכל בימינו הפך ליותר מזה. זה קשור לתשוקה. אם חלקם מקדישים את כישוריהם מייצרים את המנות המרהיבות ביותר, אז יש אנשים כמונו שטרפים במעדנים ללא בושה. אם אתה מתאים באופן מושלם לשני הקריטריונים, המשך לקרוא כי יש המון הפתעות ארוז עבורך.
מסעדה: החלום שלך עם הגדרה
כולנו חולמים להחזיק מקום שיעזור לרבים מאיתנו לחיות חלום. פתיחת מסעדה יכולה להיות משימה עמוסה. החל מהכנת תפריט השקיית פה ועד שכירת אנשים לשרת הלקוחות הרעבים, זה יכול להיות מאתגר. עם זאת, מסעדות אינן עוסקות רק בהאכלת אנשים, אלא מדובר גם באווירה. לשם כך תדרוש אביזרים מושלמים כדי לקשט את המקום ולהלביש את המלצרים והמלצריות שלך כראוי שישתלבו עם Leitmotif. כך שאם אתם מחפשים לשלב את הרעיונות האישיים שלכם הן במחלקות האוכל והן בבד, אז מפיקי הלבשה לתוויות פרטיים יכולים לסייע לכם לעצב את העיצובים האולטימטיביים למוצא שלכם שישקפו את האני הפנימי שלכם, שבאמת יכול להיות לא יסולא בפז.

רעיונות נושאיים
רעיונות זורמים בחינם כמו מולקולות. הם יכולים להיות בכל מקום ובכל מקום. אתה רק צריך למרוץ את המוח שלך מעט ובעיקר להקשיב ללב שלך כדי למצוא את הרעיון הנכון בו אתה רוצה לעצב את המקום. עם נושאים בהשראת שוברי קופות גדולים כמו משחקי הכס, הארי פוטר וחברים נפוצים ביותר, אתה יכול ללכת על משהו יעיל באותה מידה כמו מלחמת הכוכבים או שר הטבעות. שקע אכילה קטן של גיבורי על לא יהיה כל כך רעיון. או אולי אתה יכול ללכת על בית קפה סופר נבל קטן אם אתה מרגיש את הצד השובב שלך משחק קשה. אז בחר בזהירות ותן לקסם לזרום.
קוד לבוש
כאמור, כל המסעדות התימטיות דורשות הגדרות המונעות על ידי הנושא. מלבד המכשירים והאביזרים הדרושים לך כדי להשלים את העיצוב, לבוש המלצרים והמלצריות צריכים להתמזג לחלוטין עם הנושא. זה ידרוש מכם ליצור מגוון רחב של בגדים. אבל אל תתחרפן באותה מהירות! יצרני בגדי תוויות פרטיים יכולים לעזור לך במחלקה זו על ידי שילוב יכולתם לחזון שלך. אתה רק צריך לשבת ולספק את הרעיונות הטובים ביותר שלך שניתן להשתמש בהם כדי להתאים אישית וליצור תווית רק בשבילך.

ברגע שתסדרו את קטע הבגדים, תוכלו להיות מוכנים להפתיע את הלקוחות עם ארוחות מפוארות וסרטוריאל מודרני כדי להשאיר עליהם השפעה מקסימאלית.

תגיות:
לבוש תווית פרטית
יצרני הלבשת תוויות פרטיים
בגדי תווית פרטיים
יצרני בגדי תוויות פרטיים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *