מגמות חורפיות מוזרות שהכי טובות לשנת 2020

September 21, 2022 0 Comments

מגמות חורפיות מוזרות שהכי טובות לשנת 2020
10/12/2019, הועלה על ידי Alanic Global
מי אמר שאתה צריך ללבוש בגדים משעממים כדי למסמר את המגמה הטובה ביותר בחורף? לעתים קרובות שילוב של קטעי ביגוד מוזרים עם התלבושות היומיומיות שלך יכול להפוך את הבגדים שלך לאינסטגרם להפליא. מכאן שכל מה שאתה צריך לעשות זה ליצור קשר עם אחד מיצרני הלבשה מזדמנים וספורט פופולריים לזה.

יש להם אוסף גדול של בגדים שאתה יכול בהחלט להסתכל עליהם. לפיכך, הקפידו לקרוא בבלוג למטה כדי לדעת הרבה יותר על אותו דבר.

מסיבת פיג’מות
פיג’מות הדפס נמר עובדות היטב עם חולצה לבנה. אם אתה רוצה להתלבש בבגדים מודפסים בעלי חיים חמודים, בחר בפיג’מה המשי בשביל קצת כיף. התלבושת הזו נהדרת למקום העבודה היצירתי. עם זאת, אתה יכול לעצב את זה כחלק ממראה יום הבראנץ ‘שלך. עבור הנעליים, רצוי לדבוק בזוג סניקרס אבא של הצהרה לבנה כדי להשלים את המראה.
חצאית מקושטת
חצאית מעוטרת יכולה לתקן את כל הבעיות שלך. כל שעליך לעשות הוא לבחור גרסת אורך MIDI המתאימה ביותר למראה יום בחוץ. יהיה זה עם קרדיגן ליצור תלבושת נשית או ז’קט ג’ינס כדי ליצור משהו מדהים וניתן סתמי, אתה יכול פשוט לדבוק בקלאסיקות לסגנון יום חורפי לא מסובך. בהתייחס לנעליים, בחר בלרינות עבור קצת Oomph נוסף!

טי גרפי
טי גרפי יאפשר לך להפוך את התלבושת היומיומית שלך. כל שעליך לעשות הוא לבחור מכנסיים קפלים חומים גמל שניתן ללבוש עם החלק העליון. אתה יכול לשחק עם צלליות גדולות או להיצמד למשהו קצוץ ומותאם. הרעיון הוא לערבב את חתיכות הבגדים הטרנדיות שיאפשרו לך להתהדר בסגנון האישי שלך באמצעות Panache. בהתייחס לנעליים, רצוי להיצמד לברוגים כדי להשלים את המראה.

בעלי עסקים שרוצים לחקור את התלבושות שלהם יכולים לפנות לחלוטין לאחד הספקים הפופולריים של בגדי כושר סיטונאים בענף. כל מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק את אוסף הבגדים הגדול. בחר את החלקים הנדרשים וקבע כי בתפזורת זקוקה בהתאם לצוות העזרה.

תגיות:
יצרני בגדים מודפסים בבעלי חיים
בגדי כושר סיטוניים
יצרני טי גרפיים
יצרני לבוש ספורט
יצרני ללבוש חורף

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *