פלאשבק של 5 סרטים שהעניקו לנו יעדי בגדי עבודה

February 14, 2023 0 Comments

קולנוע ודת הם שני דברים שמכתיבים את החברה ההודית. לא ניתן להפריד אותם, אך בסופו של דבר מבלבלים רבים ג’רזי סאות’המפטון מאיתנו. כמו כאשר הם משמשים במקום השני, כאשר זה נוגע להתלבשות או מנהלים את חיינו.
בעוד שדת מלמדת נשים להתלבש, זה הקולנוע שמלמד את האישה העכשווית המודרנית כיצד להתלבש למקום ג’רזי נבחרת פורטוגל בכדורגל העבודה.

[קרא גם: ללבוש משרדים מסוגנן בעונת החורף לנשים בהודו]
אנו מעבירים אותך דרך חמישה סרטי בוליווד כאלה שמעוררים התלבשות במקום העבודה. בוודאי תאהבו את הניסיון שעשו סרטים אלה להפוך יעדים ללבוש עבודה לעדיפות עליונה במקום העבודה.
פיקו
דיפיקה פדוקונה ראויה מאוד לפרס השחקנית הטוב ביותר לסרט פיקו. לא רק לתפקיד שתסריט עבורה על ידי הבמאי שוג’יט סירקאר, אלא תחושת הסטיילינג שלה בסרט.

אם אתה זוכר את הסרט פיקו, דיפיקה פדוקונה שיחקה את התפקיד של אדריכל שניהל משרד משלה. זה לא מרמז על כך שהיא הייתה לבושה בחליפות כוח יקרות שרואים במסדרונות ארגוניים, אך קורטות למראה חכמות שהעניקו לה את המראה הנשי והמעורבן.
שיק היא הביטה כמעט בכל מסגרת בסרט, כשפנתה למשרד בקורטס בשילוב עם תחתיות מעניינות.

ולא היה כאן מעצבת קוטור פרופילית גבוהה, אלא גברת בשם Veera Kapur שעשתה את התלבושות. היה כל פיסת חכמה וכוח במראה הקולוטס-וקורטה של דיפיקה.
בסך הכל, פיקו היה ראוי למחוא כפיים מכיוון שזה כמעט עורר תחושת הישג אצל נשים לובשות ללבוש הודי למקום עבודה.

מקור: desimartini.compk
שיער קצר ספורטיבי גרם לאנושקה שארמה למלא את התפקיד של עיתונאי בסרט שובר הקופות ‘PK’ ללא מאמץ.
בעזרת שני מעצבי תלבושות ג’רזי סרזו אוסקה מנושי נאת ורושי שארמה, המראה האנדרוגיני של ‘ג’גאט ג’נאני’ שגילמה אנושקה נתקל כבריזה מבורכת בסרטי בוליווד.

באשר לאיפור, לא היו המון והמון פנקייק דחף על יאמי, פשוט איפור עירום עדין ואביזרים מאופקים.
מקור: CaversedMedia.com [SC: בינוני]
2 מדינות
כעובדת בתעשייה התאגידית, אנניה שיחקה על ידי עליה בהט העלתה את המראה ההודי שלה בצורה מדהימה. קורטס שיק שפותח על ידי פייד פייפר בהודו בקוטור בפיתוח מאניש מלוטרה שיפר מאוד את הצד הנשי של עליה, תוך שמירה על תחושת החופש שלה בהלבשת תאגידים שלמה.
הקורטות שלבשו עליה בסרט היו הרבה יותר בצד העדין, מה שהעניק לה פרסונה חכמה ושיקית, ולא המראה ‘בהנג’י’.
מקור: desidime.cominkaar
טוב לראות גיבורות בוליווד מתנסות בתפקידים ותלבושת בסרטים. חתיכת עונג אחת כזו הייתה צ’יטראנגאדה סינג שמגלמת איש מקצוע פרסומי בסרט אינקהאר.
התלבושות של צ’יטראנגאדה פותחו על ידי ריק רוי וניהאריקה חאן. מה שהפך את זה למובחן היה שהם תערובת בין רוטב משרדי חכם לבין סטיילינג מפותל. זו הסיבה, צ’יטראנגדה בהחלט התנדנד בשמלות ה- MIDI השיקיות שלה, עקבים מסוגננים ואביזרים מפותלים שכמעט יצרו את נשמת הסרט. אני בטוח, לא יכול להיות שום אינקאר למחמאות שהגיעו לדרכה.
מקור: Buzzintown.com [קרא גם: עבודת נשים ללבוש אופנה מפועלת]
אז זה היה ניסיון להעביר אותך דרך לבוש כוח שהוא ביטוי של משחקי כוח בעולם התאגידים והתקשורת.
אנו מקווים שאהבתם את הדרך שבה עבודה לובשת יעדים עוברים שינוי מעניין היום. זה משהו שנותן לך את החופש ללבוש ולהביע את שפת הגוף שלך במונחים חתוכים ברורים.
ספר לנו איזה סרט שצוין לעיל הוא הטוב ביותר לתת יעדי בגדי עבודה לאישה ההודית.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *