הורד מברשות בחינם לפוטושופ CS5

July 10, 2022 0 Comments

מברשות בחינם לפוטושופ CS5

Photoshop CS5 הוא הכלי האולטימטיבי עבור מעצבים גרפיים. הם משתמשים בזה, הם אוהבים את זה, הם פשוט מעריצים את זה! זו בדיוק הסיבה שהיא צריכה להיות מסורבלת לחלוטין בכל מה שקשור למברשות כמו גם לכל מיני אביזרים.
הם קובעים כי 2010 הייתה שנת המברשות החינמיות ביותר עבור Photoshop CS5. הדבר הכי מגניב אי פעם הוא שהמברשות הללו כולן בחינם כמו גם מוכנות לשימוש.
כמו כן, הם מציינים כי המברשות הללו עובדות נהדר מאוד עם Photoshop CS 2, Photoshop CS3 כמו גם Photoshop CS4. אנו מאמינים שזה סיכוי נחמד במיוחד עבור מעצבים לגרום לווקטורים שלהם להיראות הרבה יותר טובים כמו גם טובים יותר.
אם אתה רוצה להוריד את המברשות החינמיות עבור Photoshop CS5, יש לך מספר שונה של אפשרויות. אתרים רבים מציעים אותם להורדה, אז למה לא להפיק את המיטב? על מנת שתגיע למקור הפעולה, לחץ על כל תמונה במאמר זה. זה אמור להפנות אותך לדפי המעצבים הגרפיים שהפכו את המברשות החינמיות בפועל. שימו לב שהמברשות הן בחינם, עדיין אינכם צריכים להציע להם כמשלכם או להגיד לאחרים שתקחו את כל היסטוריית האשראי על כך שהם ייצורם, אם המחבר שואל אתכם כך. אנא בדוק היטב.
מקור ההורדה הראשון מאוד מציע קבוצה של מברשות בחינם כמו גם הדרכה, רק לשמחתך.

אתר ההורדות השני אומר לנו שהמברשות החינמיות הן בחינם לעבודה אישית כמו גם תעשייתית. אין צורך בייחוס. זה נהדר להבין שהמברשות החינמיות הללו עובדות עבור Photoshop CS3, למרות כותרת המאמר שלנו.

פיצוחים כמו גם תרסיסים (27 מברשות) ממש כאן:

אם ברצונך להפיק תמונות המכילות את מהירות האפקט האור, עבור אל קבוצת המברשות הזו וכן הורד את סט ה- Goodspeed.

אנו גם מגלים את מערך התקיפה של אצילות מברשות בחינם מגניבות במיוחד. תראה בעצמך!

חבילת מברשות ללא הצתה היא שיטה אחת מדהימה נוספת להיות מעצבת!

מברשות חינם שתרצה לראות אתרים נוספים, אנא אל תהסס ללכת למקור האמיתי של המאמר שלנו, כמו גם לחגוג את עיניך!

0/5 (0 ביקורות)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *