מגמות בגדי האביב שמייצרות התוויות הפרטיות מביאות

August 31, 2022 0 Comments

מגמות בגדי האביב שמכירות תוויות פרטיות מכניסים
10/03/2018, הועלה על ידי Alanic Global
מותגי בגדי התוויות הפרטיים מנסים תמיד להתאים את מגמות האופנה האחרונות, ומסיבה זו מביאים את הקולקציות שלהם המשלימות את הדגשים והעונות הנוכחיות. האביב כאן ומותגי בגדי התווית הפרטיים המובילים כולם מכוונים להציע את אוספי הבגדים המותרים ומתרחשים לאנשים מודעים לאופנה, דרך התלבושות שעוצבו על ידי מרכזי הייצור הטובים ביותר. בברכה את המעיין, מותגי התווית הפרטית הביאו מגוון גדול של מגמות בגדים, הנעות בין הדומיננטיות של פסטלים, וכלה מחדש של תלבושות מודפסות מנוקדות ברטרו פולקה ועוד ועוד.

המגמות השולטות במסלולי המסלול משמשות כהשראות מיטב של יצרני בגדי התווית הפרטיים כדי להציע משהו חדש ורענן למיזמי התווית הפרטיים שלהם, ומזג האוויר החם צריך להיות הדדי מפינות שונות של הסצינה הגלובלית הם לסת מאוד -הַפָּלָה.

כדי לתת לך מושג קצר מה אתה יכול לצפות להשיג בחנויות המותגים הפרטיים של המותג, הנה כמה מהטרנדים שהם מתמקדים באביב הקרוב, 2019.
לחזור לנקודות פולקה
אם היית הרעיון שנקודות הפולקה נכחדות, אתה צריך לחשוב מחדש על זה בקרוב. הזנים השונים של נקודות הפולקה חוזרים וממציאים מחדש במרץ טרי. מהשקיפות לשמלות מחליקות, אפילו מכנסיים ומכנסיים קצרים שופצו עם נקודות הפולקה, מגדלים קטנים וגדולים יותר. ההרכבים המנוקדים של פולקה מציגים את הוויברציות השובבות התואמות את עונת האביב בצורה יפה, עם התזה של מספר גוונים. בחר צמרות איכרים או שמלות שיפון מקסי כדי לקבל את תחושת זמן הקיץ.
ערכת הצבעים של הפסטל משלכת את העליונה
אפשרויות הצבע הרכות יותר מגיעות בצורה של פסטלים העונה, לתנאי מזג האוויר החמים. הגיע הזמן לוותר על הגוונים הבהירים והכהים יותר, ולפנות לבגדי גוון הפסטל, בין אם מדובר במסיבות בשמלות ורודות של תינוקות רכים מתוחכמים, או במשרד בצבע נענע יורד לחצץ במורד החולצה. אלה משלימים מאוד את מזג האוויר השמש של האביב וגם שומרים על נושם ובסופו של דבר נוח.

תיהני עם שוליים
סגנון השוליים או הבגדים שמגיעים עם גדילים המחוברים גורמים לנוכחותם בסצנת האופנה העולמית, בגלל היותם מהנים ופלרטטניים. יהיה זה אפשרויות השכבה המשולבות, או החצאיות, המגפיים או השמלות, יש לך מגוון גדול של אפשרויות לבחירה. אלה ללבוש מזדמן נהדר לאביב 2019 שהוצגו מחדש על ידי יצרני בגדי התוויות הפרטיים המפורסמים ביותר בארה”ב. הם פועלים כפרטים מחמיאים לכל פיסת תלבושת בסיסית ופשוטה.
ללכת לא סימטרי
הקיץ והאביב הם העונות בהן אתה יכול להתנסות הכי הרבה בלבוש שלך, ובהצהרות הסגנון. לפיכך, לנסות את יצירות הבגדים הא -סימטריות יהיה בהחלט אפשרות נהדרת, שתוכלו לבדוק במותגי התווית הפרטית. מחלקים של כתפיים אחת, למכנסי פשתן החתוכים הגדולים, ללא שרוולים נושאים צמרות פרועות, או חולצות עם חצוצרות א-סימטריות, צורה וסגנון זה מוסיפים קצה לכל תלבושת, בקלות.
חזור לבדיקות הנצחיות
אחד ממגמת האביב העיקרית והלא שגרתית, העונה היא הקאמבק של משבצות וינטג ‘או צ’קים, שהם בעיקר מתאימים לחורף. אבל השנה, הם שוחזרו גם בקיץ, עם משרד מבוקש שהולך במעילי מעילים, חצאיות הצ’ק המפוארות ואפשרויות אחרות בלוח צבעים שונים. הם נראים נהדר עם כל בגד ניטרלי או יחיד.

תגיות:
בגדי תווית פרטיים
יצרני בגדי תוויות פרטיים
יצרני בגדי תוויות פרטיים ארה”ב

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *