עיצוב גרפי מסתורי מאת חורחה לופז

July 11, 2022 0 Comments

חורחה לופז AKA אקספו הוא מעצב גרפי המתגורר במקסיקו, עם תיק מדהים ונוכחות חשובה כמעט בכל אתרי משאב עיצוב גדולים שם בחוץ. אולם אמירה זו בלבד יכולה בקושי לשרוט את פני השטח של האדם המגוון הזה.
הוא בילה יותר ממחצית מחייו כמוזיקאי במשרה מלאה, החל מאפס ללא ידע על מוזיקה ובסופו של דבר קיבל שתי עסקאות תקליטים עם חברות תקליטים לאומיות ואז חותם יותר מ -30 רצועות עם תוויות בינלאומיות, יחד עם הלהקה השנייה שלו. כשגילה את פוטושופ בשנת 1999 הוא המשיך בדיוק אותו דבר, עוסק בתשוקה החדשה שלו ללא שום הדרכה, והתפתח כל יום למעצב הנהדר העצמי שהוא עכשיו. בהתחלה הוא יצר עיצובים גרפיים לחברים עד שגילה עיצוב על ידי בני אדם בשנת 2008 וקיבל את ההדפס הראשון שלו שנה לאחר מכן. הוא היה מעצב גרפי של פרילנסר במשרה מלאה מאז 2011. אה, והזכרתי שהוא סקייטבורד מושבע ובמקסר, שתי תשוקות נוספות משנות העשרה שלו שהוא חזר אחר כך?
באשר לסגנון שלו, הוא לא מהסוג שעוקב אחר מגמות, הוא יוצר בחופשיות על סמך העדפותיו האסתטיות שלו. אף על פי כן, עבודותיו נופלות בקלות לאזור הפופולרי של התרבות המודרנית שלנו, כששני הנושאים העיקריים שלו התרכזו סביב בעלי חיים/טבע ומרחב, נושאים שתמיד ריתקו אותו.
שואב את ההשראה שלו כמעט מכל דבר בסביבתו, במילים, במילים, בפעולות, לסרטים, ליקום המוזיקלי העשיר שהוא מחזיק בפנים, הוא אוהב לסכם את האמנות שלו כ”פשוטה, ישירה ומושכת “. משהו שאתה בטוח לגלות בדוגמאות הבאות.
כמו כן, הקפד לבדוק את אקספו בפייסבוק ובפרופילים שלו על עיצוב על ידי בני אדם, חברה 6, Behance, כדי להזכיר רק כמה.
מוסיקה טבעית קוסמית קוסמית CityTime & Capsulea New SongcosmosisIntercatlacticspacespace גיל העין בשמיים
0/5 (0 ביקורות)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *