אמנות מצוירת – החתונה של הנסיך וויליאם

June 28, 2022 0 Comments

הייתי רק ילד כשנסיכה די מתה … אבל אני זוכר את זה כמו שהיה אתמול. אני זוכר שצפיתי בכל הטקס בשידור חי בטלוויזיה וגם בכיתי. ובכן, הזמן עובר, ויחד איתו אנשים מזדקנים. כך גם אחד מבנה, וויליאם. עכשיו הוא אדם בוגר ומוכן להתחתן. טוב בשבילו, אני אומר. אני לא מתכוון להגיב על בחירתו או על שום דבר מסוג, מכיוון שהבלוג של Tshirt-Factory אינו קשור לרכילות. הבלוג הזה עוסק באמנות.
מה המשותף לנסיך וויליאם באמנות? ובכן, כמה מעצבים גדולים בחרו שהם צריכים להכניס את חייו לאמנות גרפית כלשהי. הם שאבו על כל דבר, מבדיחות צ’יזי על עלויות החתונה ועל הבריטים משלמים על כך. הם גם משכו על חייו של וויליאמס של פרינס (איך הוא איבד את אמו כשהיה רק ​​ילד או מה הוא עשה בגלל שהאירוע הטרגי ההוא קרה). ואז, הם שאבו את סיפור האהבה בפועל בין ויליאם לקתרין מידלטון.
האם אמרתי שום רכילות? אוקיי, רק קצת … העניין עם חתונות רויאל הוא שכולם מנסים להיות הדבר החיוני ביותר באותה חתונה. לא משנה אם האדם המדובר אינו זה שמתחתן. כולם צריכים להיות באורות המקום וצריכים להיראות סוערים לחלוטין. זו בדיוק הסיבה שאמנים אלה בחרו ליצור ממנה אמנות מצוירת. המילה כולה יודעת על זה, ואני בטוחה ששוב כל העולם יראה את החתונה, כפי שהם עשו בימים בהם הנסיכה די ניגשה לגן עדן.
Cartoon Artcartoon Artcartoon Artgraphic

0/5 (0 ביקורות)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *