מדוע סגנון ג’רזי ליגת הפוליאסטר רוגבי בולט כל כך היום

September 2, 2022 0 Comments

מדוע סגנון ג’רזי ליגת הפוליאסטר רוגבי כל כך בולט כיום
22/03/2018, פורסם על ידי Alanic Global
לרוגבי, ספורט בולט במיוחד, יש ככל הנראה אופנה שהיא טובה בהרבה מספורט זרם ראשוני אחר. עם זאת, לא תמיד זה היה המקרה. במהלך השנים המקדימות של המשחק הזה, שחקנים שימשו ללבוש כל סוג של לבוש שהם עלולים לשים עליהם, ללא קשר אם הגופיות מתאימות לשחק או לא. הרעיון של כמה סוגים מסוימים של בגדים היה כמעט ולא קיים כמו גם שחקנים ששימשו כדי לקחת חלק בספורט הזה, לבוש בבגדים שלהם, בכובעים ובגפיים. לדוגמה – בדרך כלל הם השתמשו במגף העובד כמו גם בנעליים אלה היו עליהן ציפורניים. בגלל האופי הקיצוני למדי של המשחק, פציעות היו אירועים אופייניים. זו הסיבה הזו שהובילה להכנסת סגנון בגדים מסוימים כמו גם שחקנים, מאז, נדרשו ללבוש את הבגדים האלה, שאושרו על ידי הרשויות המודאגות, לקחת חלק בכל סוג של משחק ליגה.

קריטריונים של הגופיה:
למרבה המזל, גופיות רוגבי הגיעו משם שיטה ארוכה כמו גם סטייל ג’רזי ליגת הרוגבי הוא תחום שיקול גדול עבור יצרני בגדי הספורט. המפיקים מבינים כי ברכישה לביצוע לפי מלוא הפוטנציאל שלהם, הדרישה של השחקנים להיות נוחים במה שהם לובשים. מלבד שמציעים להם פשטות של תנועות, גופיות אלה צריכות להיות מעוצבות מחומרים המציעים יכולת נשימה מספקת כמו גם לקחת זיעה במהירות מבלי שבסופו של דבר יהיו כבדים יותר. יתר על כן, החומר צריך להיות חלק מספיק כדי לא לספק לשחקנים כל סוג של שחיקה הנובעת מכל סוג של משחק מחוספס על המגרש. חוץ מזה, החומר צריך להיות עמיד בנוסף לרחיצה במהירות. כאשר פוליאסטר עומד בכל הקריטריונים הללו, הוא מנוצל בדרך כלל לייצור גופיות רוגבי על ידי מפיקים מצוינים ברחבי העולם.
היתרונות של פוליאסטר:
איכות גבוהה נוספת של פוליאסטר שהפכה אותה לבולטת כל כך היא שהיא זולה במהירות. סטיילס ג’רזי ליגת הפוליאסטר באמת הוצאות בהרבה מאוד נמוך יותר מאלה שנעשו מכותנה. מכיוון שהחומר הזה מאתגר להתאמץ, הוא הופך את הג’רסי של שחקן אחד למדי למדי להימשך על ידי שחקנים אחרים. רוגבי, הרבה יותר נפוץ מאשר לא משוחק גם כשגשם גשם. מכיוון שפוליאסטר לא לוקח גם הרבה מים, הוא נשאר קל למדי גם כאשר המשחק משוחק על שדה בוצי במהלך מקלחות כבדות.

מוצעים בימינו סוגים שונים של סגנונות גופיית ליגת הרוגבי בימינו, הן בחולצות הטריקו והן בקטגוריית מכנסיים קצרים. החלק הטוב ביותר הוא שאתה יכול להביא אותם במהירות להתאים אישית לעצמך, לקבוצה שלך כמו גם לאוהדים שלך כמו גם לחברים טובים בעלות מעט מאוד.

תגיות:
בגדי ליגת הרוגבי
גופיית ליגת הרוגבי
עיצוב גופיית ליגת הרוגבי
יצרני בגדי ספורט

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *