שיק כיף עבודה בקיץ לבוש לבוש ללבוש ליום הראשון במשרד

August 28, 2022 0 Comments

מהנה מעוצב בקיץ עבודה ללבוש לבוש ללבוש ליום הראשון במשרד
06/07/2022, פורסם על ידי Alanic Global
אם אתה עובד 9 עד 5 מומחה, האפשרויות הן שסביר להניח שבסביר להניח שאתה משתמש באותו לבוש מעייף ישן בדיוק למשרד כל יום. אופנה מעידה על הרבה יותר מבגדים לאשה של המילניום. השימוש באיכות גבוהה אלגנטית הוא שיטה לביטוי אישיותם. עם זאת, אין רק להגביל זאת ללבוש רגוע.

הכניסו את האסתטיקה האישית שלכם למשרד בעזרת עזרה של בגדים תוססים המדברים בעצמכם. למען האמת, יצרני בגדים סובלימליים בולטים המציאו אוסף מיוחד של בגדים שעליכם להסתכל עליהם לחלוטין. מכאן שבדק בבלוג למטה כדי להבין הרבה יותר על אותו דבר.

חולצה סובלימצית
לקיץ תוכלו לבחור צלליות משובצות כמו חולצה סובלימצית. בהתחשב בכך שזה היום הראשון שלך, אתה יכול לבחור הדפס מינימליסטי. אם כי אם אתם אוהבים הדפסים חזקים, בחרו בפירוט פרחים טרופיים או אפילו הדפסים של אוקיינוס.

ללבוש התחתון אתה יכול לבחור זוג ג’ינס מסורתי או להישאר עם מכנסיים רזים כדי לסכם את המראה.
אווירה מחוץ לכתף
אם אתה עובד בעסק אופנה, האפשרויות הן ששימוש בלבוש זה לא יהיה OTT. כל מה שאתה הדרישה הוא סאטן מחוץ לסחיבה עם רקמה מיוחדת לאורך קו הקו. אתה יכול להישאר עם סגנון מסוים או פשוט לבחור סגנון מסוים המשויך לעונה.

חצאית זמש בשילוב עם צמרות כאלה עבודות כמו בלאי תחתון יוצא דופן. סגנון זוג מגפיים חומים וינטג ‘עם החצאית כדי להוסיף כמה ויברציות וינטג’ לבגדים.

פלנל נינג’ה
חולצות טי פלנל הן אחת מחתיכות הבגדים המסורתיות שאפשר לבחור בהן. אלה נוחים להפליא ללבוש כמו גם מגוונים לחלוטין. אתה יכול לבחור את וריאציות הפסטל או לבחור את האסתטיקה של הגראנג ‘כמו גם לייצר לבוש כהה כמו גם ניטרלי.

מכאן, בחר חולצת טי פלנל גדולה כמו גם זוג חותלות כחולות כהות. קפץ חגורת וינטג ‘גדולה סביב האמצע כדי להוסיף קצת משמעות לצללית.
אהבת וינטג ‘
אם אתה רוצה להתנדנד בבגדי וינטג ‘, האפשרויות הן שאתה חייב להשקיע בחלק העליון המותאם עם שרוולים פרועים. האסתטיקה של חתימת שנות ה -80 היא בדיוק מה שאתה דורש למסמר את המראה הבציר. הפקת לבוש הכולל בגדי תחייה אינה קשה כמו שזה נשמע.

הקפידו להישאר עם גוון צבע מסוים כמו שילוב של פסטלים כמו גם צבעים אדמתיים. מקשטים גם כמה תכשיטים מוגברים של אופנת הזהב, מכיוון שהיא תשלים את הלבוש כמו גם תייצר אסתטיקה נשית רכה.

אם ברצונך לכלול בגדים באיכות גבוהה בחנות שלך, כמו חולצות טי סיטונליות של פלנל, הקפד ליצור קשר עם אחד היצרנים הבולטים בענף. כל מה שאתה הדרישה לעשות הוא להסתכל עם אוסף הבגדים הגדול, כמו גם לציין את הצרכים בתפזורת לצוות הסיוע.
תגיות:
יום ראשון לתלבושת עבודה
תלבושת עבודה ביום הראשון
חולצות טי פלנל סיטוניות
בגדי סובלימציה
יצרני בגדי סובלימציה
תלבושות ללבוש עבודה בקיץ
מה ללבוש ביום העבודה הראשון מאוד
מה ללבוש ביום הראשון של אשת העבודה
חולצות פלנל סיטונאיות

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *