כיצד להמיר מפת סיביות ל- Vector

July 22, 2022 0 Comments

Vector הדרכה vectorvector הדרכה להדרכה מדורגת באינטרנט, מצאתי כמה הדרכה וקטורית מדהימה באמת כיצד להמיר קובץ תמונה פשוט כמצב סיביות לווקטור. ראשית, בואו נבהיר את הכל: וקטור הוא תמונה שאינה מאבדת את איכותה בעת הגדלה. זו בדיוק הסיבה שבגללה מעצבים גרפיים מעדיפים אותם, מכיוון שהם יכולים להדפיס את התמונות שלהם על דברים גדולים יותר. ובכן, מפות סיביות, לעומת זאת, אינן יכולת זו להיראות טוב כאשר היא מוגדלת, ולכן יש צורך להפוך אותם לווקטורים אם אתה רוצה את העבודה. אבל, איך אתה עושה את זה? נניח שיש לך רישום מיוחד שאתה אוהב ביוקר, או סתם תמונה שנמצאת באינטרנט שנמצאת ממנו. מה אתה עושה? ובכן, התשובה די פשוטה. אתה משתמש ב- Corel Draw ולהמיר אותו לווקטור, כך שתוכל באותה קלות להדפיס אותו על לוחות או חולצות טריקו משמעותיות, מבלי לאבד איכות.
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לייבא את התמונה שלך ל- Corel Draw. אם התמונה שלך צבעונית, וודא שאתה הופך אותה לשחור לבן, מכיוון שקל יותר לעבוד עם תמונת B/W. לאחר שהמירו בצבעים, תוכלו לראות שהקצוות אינם חלקים כמו שתרצו שיהיו. כדי לבצע את המרת מפת הסיביות/וקטור, השתמש בכלי PowerTrace מ- Corel Draw.
השלב הבא הוא ללכת לסרגל התפריטים, לבחור את מצב, ואז בשחור לבן. ברגע שהתמונה בשחור לבן אתה יכול להמיר אותה לווקטור. מפות סיביות> מתאר עקבות> אמנות קו. חלון PowerTrace ישיק. התמונות לפני ואחרי יופיעו. משמאל מפת הסיביות שלך ובימין תוצאה של ההמרה. חכה שזה קצת כדי להמיר. ואז בחר בכלי הצורה, או סתם Pres F10, וכפי שהצרפתים משתמשים בו כדי לומר: Voila! קיבלת לעצמך וקטור נחמד, במקום תמונת מפת סיביות משעממת.

0/5 (0 ביקורות)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *