מה לחפש בבגדי כדורגל אמריקאים?

June 23, 2022 0 Comments

מה לחפש בבגדי כדורגל אמריקאים?
05/08/2018, הועלה על ידי Alanic Global
הכדורגל האמריקני הוא אחד הספורט הפופולרי ביותר בארצות הברית של אמריקה והוא מקורו בכדורגל האגודה וכדורגל רוגבי. זה שיחק לראשונה בשנת 1869 בין רוטגרס לפרינסטון ובשנת 1876 ההנחיות השתנו-מהנחיות בסגנון כדורגל וכלה בסגנון רוגבי. מכאן שניתן להבין כי הכדורגל האמריקני הוא הרבה יותר אכזרי מאשר צורות כדורגל אחרות והסוג הטוב ביותר של בגדים וציוד מגן חיוני כדי למנוע פגיעות גדולות כאשר הם נמצאים במגרש.

בהיותו ספורט עתיר מגע, תובעני פיזית, הכדורגל האמריקני מחייב את השחקנים ללבוש את המדים הטובים ביותר הכוללים ג’רזי, מכנסי כדורגל, כפפות, גרביים, קסדות, מסכת פנים, רפידות ירך וזנב, לקיחות רפידות ושופר.

אם אתה הבעלים של קבוצת נוער ומבקש להלביש את השחקנים שלך כראוי כדי שיוכלו לעמוד סיכוי נגד האופוזיציה ואולי ישחקו את דרכם למועדונים של אנשי המקצוע, אז המשך לקרוא כדי לדעת מה אתה צריך לחפש בסיטונאות בגדי כדורגל אמריקאים ואביזרים.

הגופיה צריכה להיות עשויה מבד מתקדם טכנולוגי, יבש מהיר כך שהלחות תועבר בקלות. הבד צריך להיות בעל תכונות אנטי-בקטריאליות. חיוני שהשחקנים יהיו נוחים לאורך כל המשחק.
מכנסי הכדורגל צריכים להיות עשויים גם מבדי היי-טק ונופלים מתחת לברך. ניתן לבחור גם ארון בגדים דחיסה מכיוון שהוא מונע פגיעה בשרירים ומסייע בהתאוששות מהירה לאחר כל סוג של פעילות גופנית.
הג’רסי והמכנסיים לא צריכים להתאים מאוד בחוזקה אלא להשאיר מספיק מקום כדי להחליק בציוד המגן כמו לקחת רפידות, רפידות ירך וזנב. חיוני שהציוד יישאר במקום הראוי שלו מכיוון שכפי שנדון קודם לכן, הספורט הוא ספורט מגע ויכול לגרום לפציעות מסכנות חיים.
חפש מפיק בגדי כדורגל אמריקאי שמספק אפשרויות לבוש בהתאמה אישית, כך שתוכל לקבל מדים מובחנים שיעזרו להבדיל את הצוות שלך מהשאר ואפילו לעזור לך להביא איזה סוואגר סארטוריאלי על המגרש שלעיתים רחוקות רואה כל אחד!

בין אם אתם רוצים להצטייד בגופיות כדורגל אמריקאיות עבור האוהדים וחובבי הספורט או רוצים להתלבש את הקבוצה שלכם במדים נהדרים שהם פונקציונליים ומכוונים לביצועים, צרו קשר עם מפיק והניחו את הרכישה שלכם בכמויות גדולות כדי לקבל סיטונאות מדהימה חבילות במחירים נמוכים במיוחד.

תגיות:
בגדי כדורגל אמריקאים
יצרנית בגדי כדורגל אמריקאית
בגדי כדורגל אמריקאים סיטוניים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *