מכירות לבוש קיץ והנחות 4 ביולי

June 21, 2022 0 Comments

מכירות ביגוד קיץ והנחות 4 ביולי
מותגים רבים של חולצת טריקו עצמאית הוציאו את מכירות ה- 4 ביולי. בקנייה לא להחמיץ עסקה טובה, אנו נכלול גם מכירות קיץ, שאינן בהכרח קשורות ליום העצמאות של ארה”ב, ואשר יכולות לחרוג מתאריך זה. זו התקופה בה הרבה חנויות מקוונות ולא מקוונות יש הנחות עונות עיקריות, כך שהפוסט יתעדכן באופן קבוע בימים הבאים עם הצעות טריות.
הראשון הוא מ- Designbyhumans, שעל פי מראה הבאנר וקוד ההנחה, המכירה תסתיים בסביבות ה- 4 ביולי. אני מתכוון מכיוון שלא יכולתי למצוא פרטים מסוימים, רק שיש לך משלוח חינם ברחבי העולם ב- Apparel ותוכל להשתמש בזיקוקידי הקוד עבור 15% הנחה על Sitewide.

למרות שזה לא כל כך ניכר באתר ללא חוט, יש הנחה של 20% לבגדי גברים ונשים והנחה של 40% לחולצות טריקו לילדים. פשוט עבור אל קטע החנות בתפריט הראשי של דף הבית ותראה את הקישורים מימין.

מחברה 6 יש לנו משלוח חינם על הכל עד ה -5 ביולי, אם כי זה מקובל עבורם. בהחלט לא אכפת לנו!

השתמש בקוד ‘קיץ 30’ כדי לחסוך 30% על כל ציוד האטלנטי
פרפלסאשיה תמיד מוכנה עם מכירה של עד 50% הנחה על מגוון מוצרים, ולא רק חולצות טריקו, זה ללא קשר ל -4 ביולי.

בגדי ג’אנק פוד תמיד היו חולצות טריקו ובגדים מדהימים מאוד באופן כללי ובזכות המכירה הזו תוכלו להשיג אותם במחיר מכובד. בדרך כלל הם יקרים למדי – לדוגמא ניתן לרכוש עכשיו רגלן של $ 48 בסך 12 דולר בלבד, אם כי בגדלים נבחרים.

לחנות הדפסים להרים הקטנים יש גם מכירה מיוחדת של 4 ביולי, למשלוח ארה”ב בלבד. השתמש בקוד “ארה”ב” למסירה חינם עד יום ראשון, 3 ביולי או בזמן שהחולצות TEE נמשכות, להזמנות ביתיות. ג’ו מפקה כמה משבצות מוצרים לקראת יציאת הסדרה החדשה.

לטיפורי יש קוד שובר ל -30% הנחה: Fury30, לחולצות טריקו, טנקים, קפוצ’ונים ועוד, עד ה -1 ביולי!

אין אירוע מיוחד לבגדי הפרעות, רק כמה חולצות טריקו מדהימות שתוכלו להשיג במחיר טוב מאוד. יש קטע מכירה קבוע שאני ממליץ לך לבדוק לעתים קרובות:

באתר cafepress.com תוכלו ליהנות מהנחה בקיץ: 20% הנחה על ההזמנה שלכם, באמצעות קוד PopSicle20. Wathismore, אתה יכול לשלב קוד שובר 4July16 עם מחירים מופחתים כבר באתר כדי לקבל חיסכון נוסף במוצרים מוזלים נבחרים. קוד ה- TheMcode חוסך 20% הנחה על הזמנות מקפה, למעט דמי משלוח, חיובי גלישת מתנה, מיסים ומשימות מכס ויש להזין אותו בקופה.

קטע הסילוק ב- Bustedtees.com שווה מבט, עם חולצות טריקו במחיר של 10 $ בלבד:

אם אתם אוהבים חולצות וספרים, היכנסו לדפוס עבור כותרות ספרים פופולריות המותאמות חזותית לבגדים עבור 25% הנחה, עד ה -5 ביולי:

0/5 (0 ביקורות)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *